Obserwatorzy

sobota, 1 września 2012

08. MIYO - Kiss me lipgloss

Witajcie

Na początek chciałabym Wam podziękować za rady w poprzedniej notce, wzięłam je sobie do serca i jak tylko będę miała więcej czasu i pieniędzy, zrobię jakieś zakupy dotyczące ukrywania niedoskonałości i róży ;)

Dziś przychodzę do Was z szybką recenzją błyszczyka MIYO - kiss me lipgloss.
Błyszczyk ten jest bezbarwny na opakowaniu jest informacja "Błyszczyk do ust naked No 01"
Jest bardzo przyjemny w użytkowaniu, nie sprawia żadnych problemów, konsystencję ma taką jak większość błyszczyków, nie klei się zbytnio. Jeśli chodzi o trwałość to raczej tyle ile większość błyszczyków, u mnie ok. godziny przy jedzeniu, piciu itp. Ma także przepiękny, słodki zapach. Jest wydajny, jak chyba wszystkie błyszczyki.



Pojemność: 7 ml
Cena: ok. 7 zł

Zalety:
*Ładnie wygląda na ustach
*Zapach
*Cena
*Wydajność

Wady:
Nie zauważyłam

Dodam zdjęcie jak wygląda na ustach, ale niestety nie dziś, ponieważ jak wiecie jestem bez laptopa, a teraz siedzę u siostry i muszę się już zwijać ;)

Edit.
Dodaję fotkę jak błyszczyk prezentuje się na ustach ;)
 Od razu zaznaczam, że te brązowe plamki na ustach i wkoło nich to piegi ;))

XOXO

17 komentarzy:

  1. Naprawdę tani jest. A gdzie go kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiejś drogerii u mnie, Visage się chyba nazywa, jest tam dość dobrze zaopatrzona szafa MIYO :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za bezbarwnymi błyszczykami ale może warto wypróbować (;

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś trudno mi znaleźć kosmetyki Miyo...Widzę, że jesteś posiadaczką takiego samego kolczyka jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam do nich dobry dostęp, co bardzo mnie cieszy :)
      Tak :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje :) Lubię bezbarwne błyszczyki i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz częściej słyszę o tej marce. Szkoda, że tak ciężko w sklepach dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam do nich dosyć dobry dostęp, szkoda, że u Ciebie są trudno dostępne :<

      Usuń
  6. ładny efekt, w odróznieiu od wielu błyszczyków nie wyglada kiczowato ;)
    xoxo
    sooscandalous.blogspot.com + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne usta, szukam podobnego błyszczyku. Muszę poszukać u siebie w mieście tej szafy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Remarkable! Its truly awesome piece of writing, I have got much clear idea regarding
    from this paragraph.

    Here is my webpage; avis 24option

    OdpowiedzUsuń