Obserwatorzy

środa, 19 sierpnia 2015

27. Come back

Witajcie

Wieki mnie tu nie było! Minęły prawie 2 lata... Najpierw pochłonęła mnie matura, egzamin zawodowy, praca. Obiecałam sobie, że wrócę w wakacje po maturze. Nie udało się. Mam nadzieję, że tym razem zostanę z Wami na stałe, gdyż bardzo brakuje mi blogowania.
Wraz z Tośką z bloga kulturalnie na co dzień (KLIK) prowadzę fan page FIT POWER jednak to nie to samo.

Aktualnie studiuję kosmetologię na Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w systemie zaocznym. Od października zaczynam II rok, na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolona i nie żałuję ani jednego dnia tam spędzonego. Skończyłam kurs stylizacji paznokci metodą akrylową, żelową i hybrydową, więc prócz dorywczej pracy na umowę zlecenie, wykonuję stylizację paznokci w domu. Pod koniec roku chcę jeszcze zrobić kurs stylizacji rzęs.

Już jutro planuję dodać posta stricte związanego z tematyką bloga. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!



1 komentarz:

  1. No właśnie dawno Cie w Blogosferze nie widziałam ;) A więc witamy ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń